icon-phone arrow icon-search mail pinterest google-plus facebook instagram twitter youtube linkedin whatsapp

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik kaarten bestellen of kopen? 
U kunt via de website tickets bestellen voor de voorstellingen. 

Kan ik mijn kaarten bij verhindering ook weer inleveren? 
Bij verhindering kunt u uiterlijk 24 uur voor de voorstelling uw kaarten annuleren. U kunt dit doorgeven op reservering@barontheater.nl De annuleringskosten hiervoor zijn €2,00 per kaart. Met deze zeer soepele regeling onderscheidt Het BaronTheater zich heel duidelijk van de overige theaters. 

Ik ben mijn kaarten kwijtgeraakt. Wat nu? 
Een mailtje naar reservering@barontheater.nl is voldoende om het probleem te verhelpen. Wij zoeken dan de kaarten op en zorgen dat u ze opnieuw ontvangt.

Moet ik mijn e-tickets printen? 
Printen kan, maar scannen vanaf je telefoon is natuurlijk veel duurzamer. 

Ik wil graag naar een voorstelling, maar die is uitverkocht. Is er een wachtlijst? 
Bij alle uitverkochte voorstellingen leggen wij een wachtlijst aan. Uit ervaring weten wij, dat er bij iedere voorstelling meerdere kaarten worden geannuleerd vanwege ziekte of andere verplichtingen. Wanneer dat geval is, vullen wij de open plaatsen weer op met de geïnteresseerden die op die wachtlijst staan. Wij nemen dan telefonisch of per mail contact op om te vernemen of er nog tijd en interesse is om de voorstelling te bezoeken. Ook voor de wachtlijst geldt dat de volgorde van binnenkomst bepalend is. Op de site kunt u zien welke voorstellingen uitverkocht zijn. Door een mail te sturen naar reservering@barontheater.nl kunnen wij uw gegevens aan de wachtlijst toevoegen. Hoewel een plek op de wachtlijst natuurlijk geen garantie biedt dat u nog daadwerkelijk kaarten toegezegd krijgt, vergroot het uw kans op kaarten wel vaak. 

Kan ik na aanvang van de voorstelling nog in de zaal? 
In veel gevallen is het niet mogelijk om na aanvang van de voorstelling tot de zaal te worden toegelaten, omdat dat artiesten en publiek te veel stoort. Soms is het echter wel mogelijk, u krijgt dan een plaats toegewezen. 

Wat doet het BaronTheater verder met mijn gegevens? 
Bijna elk seizoen worden wij wel geconfronteerd met een voorstelling, die vanwege ziekte van de artiest niet door kan gaan. Uiteraard proberen wij alle bezoekers dan zo snel mogelijk hierover te informeren. Daarom vragen wij altijd om uw naam, volledig adres, telefoonnummer (het liefst een mobiel nummer) en e-mailadres (als u daar over beschikt). 

Waarom is er soms wel en soms geen pauze tijdens een voorstelling? 
Het al dan niet inlassen van een pauze wordt bepaald door het gezelschap of artiest en is een artistieke keuze. Het BaronTheater heeft hier geen enkele invloed op.  

Welke voorzieningen kent Het BaronTheater voor mindervaliden en slechthorenden? 
Het BaronTheater is goed toegankelijk voor mindervaliden. De voorzieningen die wij hiervoor hebben zijn: rijplaten voor de ingang rolstoelgebruikers en specialen plaatsen voor rolstoelgebruikers. Daarnaast is er een invalidentoilet.  Er is geen ringleiding aanwezig. 

Indien u kaarten besteld via de website kunt u speciale wensen, voorkeursplaatsen en opmerkingenaangeven. Als u om een bepaalde reden (gehoor, gezichtsvermogen, beenruimte o.i.d.) op een bepaalde plaats wenst te zitten, dan is het verstandig om hierover contact op te nemen met het BaronTheater via: reservering@barontheater.nl. 

Hoe zit het met parkeren? 
Bij het BaronTheater is ruimte om te parkeren op loopafstand. Voor minder validen zijn er parkeerplekken naast het BaronTheater. U kunt overal gratis parkeren. 

 

Heeft u nog geen antwoord op uw vraag? Mail dan naar reservering@barontheater.nl

Contactgegevens

BaronTheater Opende
Verbindingsweg 9
9865 TE Opende (GR.)

Volg ons